De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de De'Longhi Magnifica Evo ECAM 292.81.B Kaffeevollautomat mit Milchsystem, 7 Direktwahltasten für Cappuccino, Espresso und weitere Kaffeespezialitäten, intuitives Bedienfeld, 2-Tassen-Funktion, Schwarz op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul 02-07-2022
Deze koffie machine gekocht omdat onze vorige Krups het helaas na 5 jaar liet afweten.
Vooral gekeken naar de mogelijkheden, zoals cappuccino en Latte Macchiatto. Ook de vormgeving en goede naam meegenomen in de afweging. De eerste indruk is heel goed. De instellingen zijn wel iets lastiger omdat je geen display hebt wat je instelt. Alles is op basis van toets combinaties.
De Cappuccino is perfect. Latte nog niet uitgeprobeerd.
Het geluid wat ie maakt bij malen is een stuk stiller dan bij de vorige Krups.

Pluspunten

• Maakt hele goede en lekkere Cappuccino
  • Maakt weinig geluid
  • Ziet er mooi en degelijk uit.

Minpunten

• De instellingen is op basis van toets combinaties.